Έλεγχος Των Μερίδων Στο Σπίτι Και Στα Εστιατόρια

Έλεγχος Των Μερίδων Στο Σπίτι Και Στα Εστιατόρια

Έλεγχος Των Μερίδων Στο Σπίτι Και Στα Εστιατόρια Στο σπίτι

  • Περιοδικά (πχ 2-4 φορές το μήνα) μετρήστε την τυπική μερίδα που σερβίρετε από τα φαγητά που τρώτε συχνά. Χρησιμοποιήστε φλιτζάνια, κουταλάκια του γλυκού και κουταλιές της σούπας για να εξοικειωθείτε και να αναγνωρίσετε τις κατάλληλες μερίδες.
  • Αν γίνεται, αφήστε τα μέλη της οικογένειάς σας, ειδικά τα παιδιά σας, να σερβίρονται μόνα τους στα γεύματα, αντί να τα σερβίρετε εσείς, γιατί πολλές φορές οι ενήλικες βάζουν πολύ μεγαλύτερες ποσότητες από τις απαιτούμενες στα παιδιά τους.
  • Όταν προσφέρετε λιγότερο θρεπτικές τροφές, όπως γλυκά, πατατάκια και αναψυκτικά, καλό είναι να μειώσετε τις μερίδες: Μετρήστε μια μερίδα και προσφέρετε μόνο αυτή την ποσότητα. Για παράδειγμα, δώστε στο παιδί σας 2 μπισκότα, αντί να του προσφέρετε ολόκληρο το πακέτο και να το αφήσετε να φάει όσα θέλει.
  • Προσφέρετε σε ποτήρι 240 ml από κάποιο αναψυκτικό, αντί να βάλετε στο τραπέζι το μπουκάλι του 1,5 λίτρου.
  • Μοιράστε πατατάκια και κρακεράκια σε μικρές μερίδες και βάλτε τα σε μπολ.

  Όταν τρώτε έξω

  • Αποφεύγετε τις τεράστιες μερίδες.
  • Μοιραστείτε το πρώτο πιάτο με ένα άλλο μέλος της οικογένειας.
  • Ζητήστε το λάδι ή τη σως για τη σαλάτα και το φαγητό στο πλάι.
  • Παραγγείλτε κάτι από το μενού, αντί να πάρετε από τον μπουφέ (όταν υπάρχει).
  • Ζητήστε από το σερβιτόρο να πάρει το καλάθι με το ψωμί, αντί να το ξαναγεμίσει.
  • Αντισταθείτε στην ανάγκη να αδειάσετε το πιάτο σας, αλλά πάρτε το φαγητό που περισσεύει σε πακέτο για το σπίτι σας.