Λαχταριστά Και Υγιεινά Πρωινά Για Παιδιά

Λαχταριστά Και Υγιεινά Πρωινά Για Παιδιά

Λαχταριστά Και Υγιεινά Πρωινά Για Παιδιά 

Η ΑΛΗΘΕΙΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ

  • Μετά από το αρκετές ώρες ύπνου το βράδυ το σώμα  και το μυαλό μας χρειάζεται τροφή, χρειάζεται πρωινό.
  • Το πρωινό μας δίνει ό,τι θρεπτικά στοιχεία χρειαζόμαστε για τη μέρα μας.
  • Με ένα καλό πρωινό ξεκινάμε  πιο δυνατοί, με καλύτερη διάθεση και αποδίδουμε καλύτερα σε ό,τι κάνουμε.
  • Εάν δεν πάρουμε πρωινό θα αισθανθούμε πολύ πεινασμένοι στο σχολείο.
  • και θα αναγκαστούμε να φάμε  τροφές λιγότερο υγιεινές και συχνά πολύ παχυντικές, που κανείς αγοράζει από μαγαζιά και περίπτερα.
  • Το πρωινό είναι μια καλή ευκαιρία να κάτσει οικογένεια μαζί στο τραπέζι πριν ξεκινήσει τη μέρα της!

ΜΥΘΟΙ ΓΙΑ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ

«Σε κάνει να παχαίνεις.»

Όχι , γιατί ξεκινάς για το σχολείο χορτάτος. Δεν πεινάς στη μέση της ημέρας ,δεν τρώς κάτι «πρόχειρο» απο έξω, που συνήθως είναι πιο παχυντικό.Το σώμα μας «καίει» το πρωί γρηγορότερα ό,τι τρώει.

«Παίρνει πολύ ώρα. Όλοι βιαζόμαστε το πρωί!»

Ακόμα και εαν δεν έχουμε χρόνο να κάτσουμε στο τραπέζι μπορούμε να πάρουμε κάτι στο δρόμο προς το σχολείο ή μέσα στο σχολικό.

«Δεν μπορώ να φάω το πρωί, μου έρχεται ναυτία!»

Είναι συνήθεια. Ξεκίνα σιγα σιγά με ένα ποτήρι γάλα, μετά από μερικές ημέρες λίγο ψωμί με τυρί ή μέλι και σιγά σιγά πρόσθεσε ό,τι σου αρέσει.

ΓΙΑΤΙ ΒΟΗΘΑ ΤΟ ΠΡΩΙΝΟ ΤΑ ΠΑΙΔΙΑ

Τα Παιδιά που Τρώνε Πρωινό Μαθαίνουν Καλύτερα

  • Συγκεντρώνονται καλύτερα
  • Κάνουν λιγότερα λάθη
  • Πετυχαίνουν υψηλότερη βαθμολογία στα τεστ
  • Είναι πιο δημιουργικά
  • Δουλεύουν γρηγορότερα
  • Προκαλούν λιγότερους καβγάδες

Τα Παιδιά που Τρώνε Πρωινό Συμπεριφέρονται Καλύτερα στο Σχολείο

  • Είναι πιο συνεργάσιμα
  • Τα πηγαίνουν καλύτερα με τους συμμαθητές τους
  • Έχουν λιγότερες πιθανότητες να κάνουν πειθαρχικά παραπτώματα

ΥΓΙΕΙΝΕΣ ΕΠΙΛΟΓΕΣ ΠΡΩΙΝΟΥ

  • ½ φλιτζάνι του τσαγιού (30 γρ) δημητριακά ολικής άλεσης (π.χ. All Bran Golden Bakes, All Bran Plus, All Bran Flakes, Cini Minis, Kellogg’s Special K, Nestle Fitness, Weetabix, Quaker) + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • ½ φλιτζάνι του τσαγιού (30 γρ) κουάκερ (βρώμη) + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • 1 κριθαρένιο παξιμάδι περίπου 25 γρ + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • 1 κριτσίνι πολύσπορο + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • 1 μπάρα δημητριακών + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά (2%) σκέτο ή με γεύση από κάποιο φρούτο + 1 κουτ του γλυκού μέλι + 1 κουτ της σούπας σταφίδες + 3 ανάλατα αμύγδαλα
  •  1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά (2%) σκέτο ή με γεύση από κάποιο φρούτο + 1 κουτ του γλυκού μέλι + κομμένες φέτες από κάποιο φρούτο εποχής
  • 1 κεσεδάκι γιαούρτι χαμηλό σε λιπαρά (2%) + ½ φλιτζάνι του τσαγιού (30 γρ) δημητριακά ολικής άλεσης ή ½ φλιτζάνι του τσαγιού (30 γρ) κουάκερ
  • 1 φρυγανιά σικάλεως + 1 κουτ του γλυκού μέλι/μαρμελάδα (χωρίς βούτυρο ή μαργαρίνη!!) + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • 1 φρυγανιά σικάλεως + 1 κουτ του γλυκού φυστικοβούτυρο (χωρίς βούτυρο ή μαργαρίνη!!) + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • 1 φρυγανιά σικάλεως + 1 λεπτή φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • 1 φέτα μαύρο ψωμί του τοστ ή ψωμί του τοστ ολικής άλεσης + 30 γρ σολωμός + λεμόνι + πιπέρι + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • 1 αυγό βραστό + 1 φρυγανιά σικάλεως + αρκετές λεπτές φέτες ντομάτας + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο)
  • 1 ολόκληρo αυγό + το ασπράδι από 1 άλλο αυγό  στη μορφή ομελέτας (φτιαγμένα με ελάχιστο λάδι, μέχρι 1 κουτ του γλυκού!!) + ψιλοκομμένα λαχανικά όπως ντομάτα, μανιτάρια, πολύχρωμες πιπεριές (χτυπημένα όλα  μαζί!!)
  • 1 τοστ με: 2 φέτες μαύρο ψωμί ή ψωμί ολικής άλεσης (60 γρ), 1 λεπτή φέτα τυρί χαμηλό σε λιπαρά, 1 λεπτή φέτα γαλοπούλα βραστή + λαχανικά (αγγούρι, λάχανο, μαρούλι
  • 1 τοστ με: 2 φέτες μαύρο ψωμί ή ψωμί ολικής άλεσης (60 γρ), 30 γρ τόνος σε νερό ή 1 αυγό βραστό + λαχανικά (αγγούρι, λάχανο, μαρούλι)
  • 1 φέτα μαύρο ψωμί του τοστ ή ψωμί του τοστ ολικής άλεσης + 1 κουτ του γλυκού μερέντα + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο): αυτή η επιλογή μέχρι 1 φορά/εβδομάδα!!
  • 1 μικρό κομμάτι σπιτικό κέικ των 30 γρ + 1 φλιτζάνι (240 ml) γάλα ελαφρύ (πράσινο): αυτή η επιλογή μέχρι 1 φορά/εβδομάδα!!