Συμβουλές Κατά Το Μαγείρεμα Του Κρέατος

Συμβουλές Κατά Το Μαγείρεμα Του Κρέατος

Συμβουλές Κατά Το Μαγείρεμα Του Κρέατος H επιλογή άπαχου κρέατος είναι ένας καλός τρόπος προκειμένου να μειωθούν εύκολα τα λιπαρά στη διατροφή του παιδιού χωρίς να υποτιμάται η γεύση. Ακουλουθήστε τις οδηγίες του πίνακα 1, όταν διαλέγετε και μαγειρεύετε κρέας για το παιδί σας, Στα περισσότερα παιδιά αρέσουν τα μπιφτέκια. Ακόμα όμως, και αν αγοράζετε απολύτως άπαχο κιμά, αυτός περιέχει αρκετό λίπος, το οποίο μπορεί να επιβαρύνει το ημερήσιο σύνολο σε λιπαρά. Σιγουρευτείτε ότι θα χύσετε όλο το ζωμό που θα περισσέψει μετά το μαγείρεμα οποιουδήποτε είδους μοσχαρίσιου κιμά. Αν σκορπίσετε ή ανακατέψετε μοσχαρίσιο κιμά σε μακαρόνια ή λαζάνια, και πάλι θα πρέπει να τον στραγγίξετε και να τον ξεπλύνετε με ζεστό νερό πριν τον μαγειρέψετε. Δε χάνονται σημαντικά συστατικά, και από την άλλη, μειώνονται πολύ τα λιπαρά του. Μπορείτε να αφήσετε το παιδί σας να σας βοηθήσει στη διαδικασία. Πίνακας 1: Συμβουλές σχετικές με το κρέας

ΕΠΙΛΟΓΗ ΤΟΥ ΣΩΣΤΟΥ ΚΟΜΜΑΤΙΟΥ
Για το μοσχάρι: Eπιλέξτε μπούτι
Για το χοιρινό: Επιλέξτε μπούτι
Για τα πουλερικά: Επιλέξτε στήθος
ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑ
Αφαιρέστε όλο το εξωτερικό λίπος και την πέτσα από τα πουλερικά για να μειώσετε την περιεκτικότητα σε λίπος κατά 55%. Στο μοσχάρι, αφαιρέστε το λίπος πριν από το μαγείρεμα, για να μην αναμειχθεί με το κρέας. Τα κοτόπουλα, μπορούν να μαγειρευτούν με την πέτσα, για να μείνουν μαλακά, αλλά μετά το μαγείρεμα πρέπει να αφιαρείται.
ΠΡΟΕΤΟΙΜΑΣΙΑ
Διαλέξτε έναν υγιεινό τρόπο για να μαγειρέψετε το κρέας, όπως ψήσιμο στο γκριλ ή σε σχάρα, ώστε να φύγει το λίπος, σωτάροντας ή ανακατεύοντας στο ψήσιμο. Τα σκληρότερα κομμάτια, τα σιγοψήνετε σε νερό ή σε σάλτσα ή τα μαρινάρετε.
ΜΕΓΕΘΟΣ ΜΕΡΙΔΑΣ
Οι μερίδες για τα παιδιά, πρέπει να μην υπερβαίνουν τα 120 γρ. Συνήθως, τα 120 γρ. μετά το μαγείρεμα γίνονται 90 γρ. Ένα τέτοιο κομμάτι κρέας έχει το ίδιο μέγεθος με μία τράπουλα, μία κασέτα ή την παλάμη ενός γυναικείου χεριού.