Αλλαγή Συμπεριφοράς

Αλλαγή Συμπεριφοράς

Αλλαγή Συμπεριφοράς

Εκτός από την υγιεινή διατροφή, εκείνο που κυρίως βοηθάει στη διατήρηση του ιδανικού βάρους είναι η συνολικότερη αλλαγή στάσης ζωής. Βοηθήστε το παιδί σας να εισάγει τις παρακάτω σημαντικές αλλαγές στη ζωή του.

  • Μην αγοράζετε παχυντικά και ανθυγιεινά τρόφιμα.
  • Αν κατά τη διάρκεια των διαφημίσεων βλέπετε τρόφιμα που σας βάζουν σε πειρασμό, αλλάξτε κανάλι.
  • Ενθαρρύνετε τους εφήβους να ψωνίζουν από μανάβικα και όχι από σούπερ-μάρκετ, όσο βέβαια αυτό είναι εφικτό.
  • Όταν βγαίνετε από το σπίτι, καλό είναι να παίρνετε μαζί σας σνακ που έχετε φτιάξει οι ίδιοι.
  • Αποφύγετε τους αυτόματους πωλητές αναψυκτικών.
  • Βρείτε κάποιον τρόπο να εμποδίσετε το παιδί να τρώει σνακ έξω από το σπίτι.
  • Να χρησιμοποιείτε μικρά πιάτα, έτσι ώστε οι μερίδες να φαίνονται μεγαλύτερες ή να απλώνετε το φαγητό στο πιάτο.
  • Αποφύγετε να αφήνετε το παιδί σας να πεινάσει υπερβολικά. Τότε είναι ιδιαίτερα δύσκολο να αντισταθεί σε κάποιο πειρασμό.
  • Έχετε υγιεινά τρόφιμα πάντα έτοιμα, σε περίπτωση που κάποιος πεινάσει.
  • Πείτε στο παιδί σας να τρώει καλά και να μασάει αργά.
  • Δεν πειράζει αν δεν φάει όλο του το φαγητό. Το φαγητό που θα μείνει κρατήστε το για κάποια άλλη στιγμή.
  • Αν κάνετε κάποιο πάρτυ, σχεδιάστε από πριν τι θα ετοιμάσετε για φαγητό.
  • Πείτε στο παιδί σας όταν τρώει να μη διαβάζει ή βλέπει τηλεόραση.
  • Να τρώει μαζί με τους υπόλοιπους, γιατί έτσι είναι πιο δύσκολο να βγει εκτός προγράμματος.
  • Παροτρύνετε το παιδί σας να αθλείται.
  • Παίξτε με το παιδί σας.
  • Να το ενθαρρύνετε.
  • Να καταγράφετε τι τρώει και τι δραστηριότητες κάνει.
  • Ανά διαστήματα, να επιβραβεύετε το παιδί σας για την καλή προσπάθεια και συμπεριφορά, αλλά όχι με το φαγητό.