Άτακτα Γεύματα Ενάντια Στα Τακτικά Γεύματα

Άτακτα Γεύματα Ενάντια Στα Τακτικά Γεύματα

Άτακτα Γεύματα Ενάντια Στα Τακτικά Γεύματα

Τα παιδιά πρέπει να τρώνε συχνά κατά τη διάρκεια της ημέρας. Καθώς το παιδικό στομάχι μεγαλώνει και χρειάζεται τροφή κάθε λίγες ώρες, προκειμένου να παίρνει τα απαραίτητα θρεπτικά συστατικά, είναι σημαντικό να τρώει κατά τη διάρκεια της ημέρας. Τα γεύματα ή τα σνακ μπορεί να είναι μικρής ποσότητας και χαμηλής θερμιδικής αξίας, αν αυτό είναι απαραίτητο, με έμφαση ίσως στα λαχανικά. Τρώγοντας τουλάχιστον 3 γεύματα, το σώμα ειδοποιεί ότι η πείνα δεν είναι άμεση, οπότε δε χρειάζεται να μειώσει τις καύσεις και να συσσωρεύσει θερμίδες, κάτι που θα γίνει κατά πάσα πιθανότητα αν δε λαμβάνεται τακτικά φαγητό. Η κατανάλωση φαγητού σε άτακτα χρονικά διαστήματα, όπως η παράλειψη του πρωινού ή του μεσημεριανού γεύματος, θα διαταράξει το μεταβολισμό του σώματος. Όταν το σώμα μειώνει την ταχύτητα του μεταβολισμού, η αύξηση βάρους είναι αναπόφευκτη. Τα κορίτσια που είναι στην εφηβεία, συχνά πιστεύουν ότι παραλείποντας γεύματα θα χάσουν βάρος, Τελικά θα χάσουν βάρος, αλλά με μεγάλο αντίτιμο. Η ταχύτητα του μεταβολισμού μειώνεται, το σώμα εγκαταλείπει τους μυς και κρατάει το λίπος, κάτι το οποίο μειώνει επιπλέον την ταχύτητα του μεταβολισμού, κάνοντας εύκολη την αύξηση βάρους μόλις ξαναρχίσει η κατανάλωση φαγητού. Είναι πολύ καλύτερο τα παιδιά να τρώνε χαμηλής θερμιδικής αξίας τροφές, όπως φρούτα και λαχανικά, κατά τη διάρκεια της ημέρας, παρά να στερούνται το φαγητό για μεγάλες χρονικές περιόδους.