Οι Φωτεινές Τροφές

Οι Φωτεινές Τροφές

Οι Φωτεινές Τροφές

Υπάρχουν χιλιάδες θρεπτικά στοιχεία στα φρούτα και τα λαχανικά, τα οποία κάνουν τεράστια δουλειά στο σώμα των παιδιών. Το βοηθούν να δουλεύει σαν καλοκουρδισμένη μηχανή. Το δέρμα, τα μαλλιά και τα μάτια λάμπουν όταν το παιδί τρέφεται σωστά. Τα θρεπτικά στοιχεία συντελούν στην καλή κατάσταση της καρδιάς και σε γερά κόκαλα. Οι “φωτεινές τροφές” εξουδετερώνουν τις εξωτερικές περιβαλλοντικές μολύνσεις, έτσι ώστε να αποφεύγεται η καταστροφή των κυττάρων. Επίσης, οι πεπτικοί σωλήνες παραμένουν καθαροί και άρα έτοιμοι να απορροφήσουν όλα τα απαραίτητα θρεπτικά στοιχεία που περνούν από εκεί. Επιπλέον, έχουν μικρή περιεκτικότητα σε νάτριο και λιπαρά και δεν περιέχουν επιπρόσθετη ζάχαρη, είναι γευστικά, χυμώδη ή τραγανιστά, αντικαθιστούν πολύ καλά τις τροφές που θα πρέπει να αποφεύγουν τα παιδιά, χαρίζουν όψη υγείας και καταπολεμούν την πείνα. Καταναλώνοντας τα παιδιά αυτές τις “φωτεινές τροφές” είναι δύσκολο να πάρουν βάρος, όταν τα φρούτα έχουν περίπου 60 θερμίδες η μερίδα και τα λαχανικά 25 θερμίδες η μερίδα, ενώ ένα άλλο σνακ έχει συνήθως 100 με 300 θερμίδες ανά μερίδα ή και παραπάνω. Παρακάτω σας δίνεται ένας πίνακας με τα κυριότερα θρεπτικά στοιχεία που υπάρχουν στα φρούτα και τα λαχανικά:

  • Βιταμίνη Α και καροτενοειδή
  • Βιταμίνη C
  • Kάλιο
  • Φυλλικό οξύ
  • Ασβέστιο
  • Φυτικές ίνες
  • Φυτικές ουσίες

Υπάρχουν και άλλες βιταμίνες και στοιχεία που κάνουν καλό στον οργανισμό των παιδιών, αλλά τα βρίσκουμε σε πολύ μικρότερες ποσότητες σε σχέση με τα παραπάνω. Φυσικά και η δική τους παρουσία είναι ευεργετική.