Τόνωση Της Άμυνας Του Οργανισμού Του Παιδιού Σας

Τόνωση Της Άμυνας Του Οργανισμού Του Παιδιού Σας

Τόνωση Της Άμυνας Του Οργανισμού Του Παιδιού Σας

  • Αναμφίβολα, η πιο ενδεδειγμένη λύση για να θωρακίσετε τον οργανισμό του παιδιού σας κατά των λοιμώξεων είναι να του δίνετε να καταναλώνει άφθονα φρούτα και λαχανικά, ιδίως σκόρδο και τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε β-καροτένιο και βιταμίνη C.
  • Περιορίστε την κατανάλωση κρέατος και αποφύγετε ιδιαίτερα τα λιπαρά κρέατα.
  • Αποφύγετε να του δίνετε να καταναλώνει τρόφιμα, τα οποία είναι πλούσια σε ω-6 λιπαρά, όπως το αραβοσιτέλαιο, το ηλιέλαιο, το σπορέλαιο και το καρθαμέλαιο.
  • Δίνετε στο παιδί σας θαλασσινά, κυρίως παχιά ψάρια και μαλακόστρακα, όπως επίσης και άλλες τροφές, οι οποίες είναι πλούσιες σε ψευδάργυρο.
  • Παροτρύνετε το παιδί σας να καταναλώνει συστηματικά γιαούρτι.
  • Μετριάστε την κατανάλωση ζάχαρης. Ορισμένες μελέτες έχουν δείξει ότι ελαττώνει τη φυσική άμυνα του οργανισμού.